2012. június 20.

Rizzsel töltött paprika


Hozzávalók( 4 szemelyre): 4 kaliforniai paprika, 20 dkg rizs, 10 dkg konzerv kukorica, 20 dkg füstölt sajt, 1 hagyma, 2 evőkanál olaj, só, bors ; a tepsi kenéséhez: 2 evőkanál olaj; a tetejére: 10 dkg reszelt sajt

Elkészítése: A paprikákat megmossuk, megtöröljük és hosszában kettévágjuk. Egy tepsi alját olajjal kikenjük, a paprikákat a vágott felükkel fölfele beletesszük és 15 percig sütőben elősütjük. Míg a paprikák sülnek, addig a rizst, enyhén sós vízben 10 percig főzzük majd lefedve újabb 10 percig degedni hagyjuk. Ezután leszűrjük és hideg vízzel leöblítjük. A hagymát megpucoljuk és apróra vágjuk, majd az olajon megdinszteljük. A sajtot lereszeljük A rizst összekeverjük a hagymával, a kukoricával és a reszelt sajttal. Sóval, borssal  ízesítjük, majd megtöltjük vele a paprikákat.Tetejére reszelt sajtot szórunk és 15 percig forró sütőben sütjük. Melegen tálaljuk, önmagában vacsoraként vagy grillhúsok mellé .

2 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Annyira mutatós étek, én is csináltam már csak én gombásan. nagyon finom volt, ez is nagyon csábos lett! :o)

Gabriella írta...

Igaza van Krisztinek, tényleg nagyon mutatós, gyönyörű élénk piros a színe. Én viszont még nem készítettem ilyesmit, megkóstoltam volna nagyon szívesen... :P

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...