2012. június 8.

Rántott szendvics





Hozzávalók: 8 szelet toast kenyér, 8 szelet sonka, 4 szelet sajt, 3 tojás, só;
 a sütéshez: 2 dl olaj
 
Elkészítése: egy-egy szelet kenyérre teszünk egy szelet sonkát, rá a sajtot majd befedjük egy újabb szelet sonkával és kenyérrel. Közepén átlósan kettévágjuk, így kapunk két háromszöget. A tojásokat felverjük a sóval és a háromszögeket egyenként belemártjuk a tojásba, majd forró olajban hirtelen kisütjük. Papírtörlőre szedjük, hogy a fölösleges olajat visszaszívja, majd külön-külön becsomagoljuk őket.


7 megjegyzés:

Gabriella írta...

Nagyon jól hangzik, és jól is néz ki! :P

Okki írta...

Szívesen elfogadnám reggelire. :)
Jól néznek ki!

Anazar írta...

Töltött bundás!!

iceflower írta...

A fotóid, mint mindig, most is gyönyörűek! Sonka nélkül, csak sajttal többször készítettem már én is reggelire/vacsorára, de legközelebb sonkát is fogok tenni bele.

María írta...

Újabb jó ötlet!!

Éva írta...

Nagyon jól néz ki! Én most nem is csomagolnám be itt rögtön megenném!

Kati írta...

Csodás fotók, finom bundáskenyér ismét nálad. Én is készítettem már így:)

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...