2011. július 21.

Zöldbab saláta



Hozzávalók: 2 marék zsenge zöldbab,3 szál új sárgarépa, 10 dkg fetasajt,2 kanál majonéz, 1 kicsi joghurt, 1 kis fej hagyma, 1 csokor snidling, só,bors

A hagymát apróra vágtam,a sárgarépát felkarikáztam és a paszulyt feltördeltem.Sós vízben együtt  puhára főztem,majd leszűrtem .Míg hűlt, a fetasajtot kicsi kockákra vágtam a snidlinget pedig felapróztam.A majonézt összekevertem a joghurttal,ízesítettem sóval és borssal és az egészet összekavartam.Jól lehűtve tálaltam.Félbarna kenyérrel és paradicsommal kitűnő,könnyű vacsora volt ebben a nagy melegben.


9 megjegyzés:

trollanyu írta...

Ez is nagyon jó recept, a zöldbabot nagyon szeretem:) Nálad minden olyan szép szines, nagyon tetszik, ahogy diszited az ételeket és a fotók is klasszak, ügyes vagy:)

Petra írta...

Ez a finom nyári saláta is olyan szépen tálalt itt nálad, hogy máris megkívántam! :D

Anazar írta...

Pazar!!

Éva írta...

Fincsi vacsorát készítettél! Egészségetekre!

Ottis írta...

Nagyon guszta, el fogom készíteni!

Adél írta...

Trollanyu:Köszönöm,szeretem a színeket:) ha szereted a zöldbabot,mindenképp készíts el,nagyon fincsi volt.

Petra: szívesen megkínáltalak volna de sajna nem lehet,így csak ajánlani tudom,hogy készíts el te is.:)

Anazar: :)

Éva: köszönjük:)

Ottis: köszi,várom a visszajelzést róla:)

Bianka írta...

Ezek a képek gyönyörűek

Márti írta...

Ezek a színek csodásak, na meg a saláta is!

mellissina2 írta...

Kedves Aleda!
Itt már nem lehet fokozni a szavakat,a blogod maga az élet!!!!!

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...