2012. február 14.

Cappucinos torta Valentin ruhában




Hozzávalók:

Piskótához:
Száraz hozzávalók: 22 dkg liszt, 30 dkg cukor, 9 dkg kakaó, 2 kk. szódabikarbóna, 1 kk. sütőpor, csipet só
Nedves hozzávalók: 2 nagy tojás, 20 dkg( 1.8-1.9 dl)  natúr joghurt, 1.2 dl olaj, 1 csésze(2.4dl) főtt kávé
Csokis krémhez: 20 dkg  étcsokoládé, 2,5 dl tejszín
Cappucinos krémhez:1 tasak tejszín ízű pudingpor,  6 evőkanál cukor, 5 dl tej, 2 tasak cappucino, 1 tasak zselatin, 2,5 dl tejszín
Díszítéshez,összerakáshoz:1 tasak színes tortazselé, 2 dl tejszín , zselés cukorkák, 1 dl főtt kávé


A piskóta lapokhoz a   száraz hozzávalókat összekevertem, a nedves hozzávalókat a kávé kivételével habverővel felvertem, a kettőt összekavartam , adagolva közben a csésze kávét. Szívecskés tortaformában, 3 lapot sütöttem, 180 fokon, 15 perc alatt.

A csokoládé krémhez a tejszínt felforraltam és beletördeltem a csokoládét, addig kavartam , míg egynemű krém lett majd lehűtöttem.

A cappucinos krémhez a pudingot előírás szerint megfőztem és lehűtöttem.A zselatint  fél dl vízben feloldottam, kissé felmelegítettem majd lehűtöttem.A tejszínt felvertem. A kihűlt pudingba belekevertem a cappucinot, a feloldott zselatint és a tejszínhabot.

A piskóta lapokat meglocsoltam kevés kávéval .Mindegyiket lekentem a csokoládé krémmel  majd a cappucino krémmel.Tetejére színes tortazselét öntöttem,oldalát felvert tejszínhabbal és zselés cukorkákkal díszítettem.




12 megjegyzés:

María írta...

A tortád gyönyörű és nagyon finom lehetett, a Fiatalok meg nagyon aranyosak együtt!!

Edó írta...

Gyönyörű a torta!De ugy-e nem baj,ha a lányod még gyönyörűbb?:)Legyenek nagyon boldogok!

marisz57 írta...

Biztos örültek a fiatalok ennek az "édes" szívnek!

Katalin írta...

Gyönyörű a tortád, nem kevésbé a lányod! Nem is gondoltam volna, hogy már ilyen nagy lányod van :)

Gabriella írta...

Csodaszép torta, helyesek a fiatalok, hangulatosak a képek! :)))

Blogkonyha írta...

Nagyon szép lett a torta! A krémje nagyon tetszik, tök egyszerű, mentem is magamnak. Ha nincs itthon véletlenül mascarpone, akkor ez tök jó recept a pudingos változat...Szuper!

Barbi konyhája írta...

Szép pár!!! A torta is nagyon szép lett, és milyen kedves tőled, hogy ilyen Valentin napi finomsággal készültél! :))

Márti írta...

Milyen szép nagy lányod van! a torta nagyon guszta!

Culinaria Ungaria írta...

Jaj, de szép torta!!! Szinte már kár megvágni! A zselés cukorkák nagyon feldobják!! :-)

Éva írta...

Nagyon szép a tortád! Aranyosak a fiatalok együtt, boldog névnapot kívánok!

tücsi írta...

A torta gyönyörű mint mindig, a színek fantasztikusak!!!
A lányod gyönyörű és nagyon aranyosak így együtt.

Vicuska írta...

Gyönyörű párnak stílszerűen gyönyörű torta! :)

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...