2011. december 20.

Aszalt gyümölcsös golyók és bonbon kosarak gasztróajándéknak.


Hozzávalók: 30 dkg vegyes aszalt gyümölcs( barack, füge, szilva, mazsola, alma), 20 dkg fehércsokoládé

Elkészítése: a gyümölcsöket apróra vágjuk. A csokoládét vízgőz fölött megolvasztjuk, majd kicsivel több mint felét ráöntjük a gyümölcsökre és jól összekeverjük. Vizes kézzel golyókat formálunk és vékony sugárban, tejükre csorgatjuk a megmaradt csokoládét. Száraz, hűvös helyen tároljuk.


 A kész kosárkák  tartalma:
Nugátos bonbon mogyoróval és mandulával
Meggylikőrös bonbon
Zserbó bonbon
Kávés bonbon
Marcipános mogyorokrokantos-bonbon
Aszalt gyümölcsös bonbon
Rafaleló bonbon

Kosárka készítése  itt





Mézes pogácsa karácsonyfadísznek.



16 megjegyzés:

Anazar írta...

Ez aztán a mesés gasztroajándék!! Szemnek is gyönyörű :-)

kolozsgabi írta...

Légyszí, nekem is, írom a címemet, kérek ilyet a fa alá. Előre is köszi! Gyönyörűek!

Kriszta írta...

Hát ezek csodaszépek!Én is elfogadnék egyet!:)

Roza írta...

Gyönyörűek!:) Nagyon ügyes vagy!:)

Éva írta...

Nagyon szépek, de jó lenne egy ilyet kapni! Már én csináltam most kapni szeretnék !

Névtelen írta...

Gyönyörűek! Jól látom, hogy a kosarat csokiból készítetted? Gondolom valamilyen tálat ki kell bélelni (Vagy inkább kívülről bevonni?), lehúteni, aztán rácsorgatni sűrűn a csokit? Előbb a barnát, aztán a fehéret? És hagyni, hogy megdermedjen? Nagyon klasszak!

Adél írta...

Anazar: köszönöm:)

Kolozsgabi:hinni kell az angyalkában és szépen kérni őt:)Köszönöm.

Kriszta: Köszönöm.

Roza: Köszönöm.

Éva: Lehet téged is meglep az angyalka:)

Névtelen: Köszönöm.Nagyon jól látod.Úgy készültek ,egy régebbi bejegyzésben leírtam már. Feltettem a linket, ott megnézheted.

Petra írta...

Hűha, ez igen! A szeretteid nagyon fognak örülni.

Márti írta...

Mind nagyon szépek, boldogok lehetnek aki kapják!

Gabriella írta...

Nagyon szépek! (csak úgy mellékesen jegyzem meg, ezeket Én is szívesen kapnám ajándékba:))

zsuzsiga írta...

irigykedem azokra, akik ilyet kapnak:). nagyon szep es biztosan finom is. (kar hogy nem tartozom a megajandekozottak koze:)).

Blogkonyha írta...

Micsoda pompás kosarak, tele mindenféle jóval! Nagyon kreatív ajándék! Szívesen kapnék én is egy ilyen csoki kosarat...:o)))

María írta...

Csodaszépek, és nagyon finomak lehetnek az ajándékba készült mesterműveid. Olyan ügyes vagy, az ember nem győzi kapkodni a fejét, hogy miket találsz ki!! Hogy még a kosárkát is meg lehessen enni, őrület!

Katalin írta...

Nagyon guszták és gyönyörűek, biztosan nagyon örülnek majd a megajándékozottak....

baratella írta...

Jó tipp és csodás kosárka!Nincs is jobb az ehető ajándéknál.

Névtelen írta...

Elkészítettem, és csodássan sikerültek, ne féljetek elkészíteni!

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...