2011. május 24.

Tetszik a recepted díj

Kellemes meglepetés ért, Jutkától  a Habos receptért , Mritától a Kekszes krémes receptért  Évától pedig az Epres rikotta krémes kosárkák receptért kaptam ezt a díjat.Nagyon szépen köszönöm Lányok,örülök,hogy elérték a tetszéseteket!

A díjat martinelli indította,aki megkapja,az tetszés szerint adja tovább több blogtársának is,kiválasztva azt a receptet,amelyik elnyerte a tetszését.Azt a blogtársat is lehet díjazni,akitől kaptad a díjat.

 Sok blogtárs receptje nyerte el a tetszésemet,jó lenne mindegyiket kipróbálni.Azokat szeretném díjazni,akiknek a receptjét már el is készítettem( van amit pontosan az eredeti szerint,van amin változtattam vagy csak az ötletet vettem).

1. Tücsökbogártól    Nanaimo szelet                 amit  itt készítettem el 

2. Latsiától               Dagasztás nélküli kenyér   amit  itt  készítettem el
                                Püspökkenyér                  amit itt készítettem el

3. Évától                   Sajtos csiga               
 
4. Illéskrisztöl            Sajtos csiga                     amiket  itt készítettem el

 5. Limarától               Napraforgó                      amit   itt készítettem el


A következő díjjal  Barbi  tisztelt meg. Nagyon örültem neki és köszönöm szépen.


A díjról annyit,kell tudni, hogy nincs semmilyen kikötés, amit teljesíteni kellene. Ha akarod tovább adod, ha akarod csak kiteszed a blogodba

Mindenképp tovább szeretném adni  a következő bloggertársaknak, fogadjátok szeretettel.

1.Krisznek  Culinaria Ungaria
2.Évának   Takarékos konyha
3.TücsökBogárnak  Tücsökbogár
4.Katinak  Makacskakonyhája
5.MRitának ritaennielvezet

6 megjegyzés:

Mrita írta...

Kedves Aleda!
Nagyon szépen köszönöm a díjat és hogy gondoltál szerény blogomra.

Éva írta...

Aleda, én szóhoz sem jutok. Mikor megláttam az üzenetet az jött ki a számon :"Jaj Istenem" Nagyon szépen köszönöm hogy gondoltám rám.

Tücsök Bogár írta...

Kedves Aleda!
Nagyon szépen köszönöm a díjakat! Kedves vagy gondoltál rám! :)

Éva írta...

Aleda "Tetszik egyik recepted" légyszíves kukkancsál be hozzám!

Limara írta...

Köszönöm szépen, jól esik, hogy gondoltál rám is!:)

Kati írta...

Aleda, köszönöm szépen a díjat, jövő héten posztolom, mert a hétvégén nem lesz időm rá. Mégegyszer köszönöm.:)

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...