2011. május 23.

Püspökkenyér




 Latsia receptje szerint készítettem,nagyon finom lett,csak nem tudom miért tettem  16cm széles tepsibe.Az ízén úgysem rontott.


Hozzávalók:  7 tojás fehérje, 8 dkg liszt,12 dkg porcukor, 4 dkg olvasztott vaj, 5 dkg dió, 5 dkg mogyoró,10 dkg étcsoki,  5 dkg mazsola, 5 dkg aszalt füge,5 dkg aszalt barack



A gyümölcsöket,magvakat összevágtam, összekevertem a lisztel és a porcukorral ,belekevertem a habbá vert tojásfehérjébe majd hozzáadtam az olvasztott vajat.
Vajazott,lisztezett tepsibe öntöttem,előmelegített sütőben 20 perc alatt megsütöttem. Porcukorral megszórtam.


3 megjegyzés:

Bianka írta...

Remek lett

Éva írta...

Nagyon guszta lett, ezzel a recepttel én is kacérkodtam mikor láttam, lehet hogy kipróbálom.

Anazar írta...

De szép, gazdag!

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...