2011. május 20.

Csülkös kelbimbó


 
Nagyon szeretjük ennek a kis káposztának az ízét, amikor csak találok,mindig frisset veszek,most mirelitből készítettem,de így sem hazudtolja meg magát.

Hozzávalók: 1 csomag mirelit kelbimbó, fél kiló füstölt csülök,1 hagyma, 2 dl paradicsomlé, 2 kanál liszt, olaj, 2 kanál házi zöldség keverék, só, bors, pirospaprika,  lestyánlevél,tejföl
A hagymát apróra vágom és az olajon kissé megdinsztelem.A csülköt felkockázom és ráteszem a hagymára,felöntöm annyi vízzel,hogy ellepje,fűszerezem és puhára párolom( ha szükséges,utánatöltöm még meleg vízzel). Ekkor beleteszem a kelbimbót(ha friss,akkor hamarabb,ha mirelit,akkor 5 perc alatt átpárolódik) és a lestyánlevelet.A 2 kanál lisztet csomómentesre kavarom a paradicsomlével ,hozzáadom a kelbimbóhoz és felforralom.Tejföllel tálalom.


6 megjegyzés:

Alíz, Erdélyből írta...

Nagyon guszta és szép lett a fotó is. :)

Anna írta...

Nagy kedvencem! Kb. mindig rosszkor járok vásárolni. Én még soha nem találtam frisset ami guszta lett volna. Olyan fonnyadtak és félig romlottak voltak, hogy abból nem volt kedvem venni. Meg kell próbáljam a fagyasztottat...

Éva írta...

Nagyon jól néz ki guszta.Szinte érzem az illatát!

Bianka írta...

Fantasztikus minkét hozzávalót imádom

Kati írta...

Még sosem ettem kelbimbót, de ezek a fotók nagyon megkívántatták velem, és gyönyörá a tálad is, nagyon szeretem ezt a formavilágot.

Adél írta...

Alíz:köszönöm

Anna:Frisset ősszel lehet kapni a piacon ,de a szupermakretekben elég gyakran van.

Éva:Köszi.A lestyán illata domináns volt,de én így szeretem,együtt.

Bianka: én is:)

Kati:Köszi,nekem is kedvencem ez a kis tálikó.

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...