2011. május 28.

Bolognai spagetti




Férjemtől kaptam ezt a kis spagettis porcelán  tálacskát,bolhapiacról vette,olyan potom áron(1 Ron),hogy eleinte azt hittem viccel.Azt mondta,ha nem avatom fel rögtön,csak duplájáért adja nekem:) Úgy is megérte volna,de inkább amilyen hamar csak tudtam,telepakoltam.:)

Hozzávalók: fél csomag spagetti tészta, fél kg. darált hús, 1 kicsi hagyma,2 cikk fokhagyma, 2 dl. es doboz apróra vágott paradicsom ,1 kiskanál cukor,só,bors,oregánó,rozmaring, kevés olaj,konzervkukorica,sajt,ketchup
A hagymát és a fokhagymát apróra vágtam ,kevés olajom megdinszteltem,beletettem a darált húst,a paradicsomot, fűszerekkel ízesítettem és megpároltam.A spagetti tésztát megfőztem,leszűrtem.Tálacskába pakoltam,közepére szószt tettem,megszórtam konzervkukoricával,reszelt sajttal.
Nekik ízlett,a tálacska meg az enyém lett.


2 megjegyzés:

Kati írta...

De szép a tálkád! Igen az ilyen bolhapiacokon nagyon sok jó dolgot lehet beszerezni, tényleg aprópénzért. Nekem is onnan vannak a szufléformáim, meg még egy csomó apróság, szépség ami megtetszett. Megéheztem a spagettid láttán.

Bianka írta...

Nagyon guszta a tálalás, szeretem

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...