2011. április 9.

Csokikrémes torta





Hozzávalók:

Piskóta :
 5 tojás,5 evőkanál liszt,5 evőkanál cukor 
A tojásokat szétválasztottam, a sárgáját kikavartam 3 kanál cukorral  majd a fehérjét kemény habbá vertem,hozzáadva a másik 3 kanál cukrot.A sárgáját ráöntöttem a habra,rászitáltam a lisztet és óvatosan összekevertem. Lisztezett formába tettem és előmelegített sütőben 20-25 perc alatt készre sütőttem.
Krém:
10 deka keserű csokoládét megolvasztottam és összekevertem 10 deka puha vajjal. Csokis pudingot főztem az előírás szerint  és lehűtöttem,majd a kettőt habosra kevertem.

A  kihűlt piskótát  kettőbe szeleteltem ,az alsó lapot megkentem a krém felével majd betakartam főtt kávéba mártott babapiskótával,erre rákentem a krém másik felét és befedtem a piskóta lappal.

A tortát  egy éjszakára lehűtöttem,majd 1 deci felvert tejszínhabbal bevontam és csokiráccsal díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...